POTROŠAČKI KOD

Rasprave o HTV-ovom informativnom programu u cjelini i njegovim dijelovima koji nemaju otvorenu svoju posebnu skupinu.

Moderator/ica: Maks

POTROŠAČKI KOD

PostPostao/la Amelie » 14.03.2006. 00:28

Sve pohvale emisiji a pogotovo autorici i urednici Sanji Smiljanjić. Emisija je pravo osvježenje i vrlo korisna. Mnogi kupci ni ne znaju koja su njihova prava ali je emisija puno toga promijenila. Mislim da zaslužuje bolji termin od onog poslijepodnevnog u 16h.
Bravo Sanja ! :D
Avatar
Amelie
 
Postovi: 55
Pridružen/a: 03.03.2006. 02:41

PostPostao/la adriana » 15.03.2006. 18:37

Pametna osmisljena i svima korisna emisija s uzasnim terminom :!:
a :D
adriana
 
Postovi: 7
Pridružen/a: 03.08.2005. 12:41

Re: POTROŠAČKI KOD

PostPostao/la J » 29.03.2006. 09:16

Amelie je napisao/la:Sve pohvale emisiji a pogotovo autorici i urednici Sanji Smiljanjić. Emisija je pravo osvježenje i vrlo korisna. Mnogi kupci ni ne znaju koja su njihova prava ali je emisija puno toga promijenila. Mislim da zaslužuje bolji termin od onog poslijepodnevnog u 16h.
Bravo Sanja ! :D


... i to svaki drugi tjedan :(
J
 
Postovi: 6
Pridružen/a: 23.03.2006. 19:23

Re: POTROŠAČKI KOD

PostPostao/la Milko » 01.04.2006. 14:42

Amelie je napisao/la:Sve pohvale emisiji a pogotovo autorici i urednici Sanji Smiljanjić. Emisija je pravo osvježenje i vrlo korisna. Mnogi kupci ni ne znaju koja su njihova prava ali je emisija puno toga promijenila. Mislim da zaslužuje bolji termin od onog poslijepodnevnog u 16h.
Bravo Sanja ! :D


Pohvale - pametno i korisno.
Molim ako je moguće da bude češće.
Milko
 

PostPostao/la Alenko » 04.04.2006. 12:08

Meni je ta emisija jadna.

Prvi i osnovno, javi se tako neki prevareni i oštećeni bogec, u nekakvom imaginarnom pismu posveti mu se 5 sekundi.
Nakon toga slušamo drugu stranu, recimo euroherc. To se snima zgradurina iz svih kuteva, to se kamera šetkara po uredima, odjela kravata, ovaj nešto počne pričat, mi radimo od 1970, sve uvijek po zakonu, trla baba lan, malo se reklamirano, to traje 5 minuta, snimaju se poslovnice, pričaju bedarije i oštećeni na kraju ispadne u 100% slučaja [beep] koji se uopće udostojio pobuniti. Jadno, jadno.
5 minuta bi trebalo slušati oštećenog, a onda kratko pitati firmu koja je kriva jeste li zeznuli čovjeka, da ili ne? Da, isporučili smo mu oštećen frižder, i onda počne priča, ali bla bla..... :?
Alenko
 
Postovi: 11
Pridružen/a: 04.04.2006. 11:33

PostPostao/la J » 05.04.2006. 21:47

Alenko je napisao/la:Meni je ta emisija jadna.

Prvi i osnovno, javi se tako neki prevareni i oštećeni bogec, u nekakvom imaginarnom pismu posveti mu se 5 sekundi.
Nakon toga slušamo drugu stranu, recimo euroherc. To se snima zgradurina iz svih kuteva, to se kamera šetkara po uredima, odjela kravata, ovaj nešto počne pričat, mi radimo od 1970, sve uvijek po zakonu, trla baba lan, malo se reklamirano, to traje 5 minuta, snimaju se poslovnice, pričaju bedarije i oštećeni na kraju ispadne u 100% slučaja [beep] koji se uopće udostojio pobuniti. Jadno, jadno.
5 minuta bi trebalo slušati oštećenog, a onda kratko pitati firmu koja je kriva jeste li zeznuli čovjeka, da ili ne? Da, isporučili smo mu oštećen frižder, i onda počne priča, ali bla bla..... :?


Emisija je ok, jer ćeš vidit koja je to bla bla firma pa tamo nečeš kupit frižider. A kad ti ga jednom neko uvalja neće ti ni sud pomoć u ovom stoljeću, kamoli tv emisija.
J
 
Postovi: 6
Pridružen/a: 23.03.2006. 19:23

Re: POTROŠAČKI KOD

PostPostao/la Milko » 13.04.2006. 18:23

Uzimajući u obzir ovo što su rekli ALEMKO i J -
zaista se ideja rasplinula .

Šteta
Milko
 

PostPostao/la Alenko » 17.05.2006. 09:02

što je sada ovo bilo u zadnjoj emisiji, reklama za osiguranje stvari i imovine ???? :D :D :D
Ja nemogu vjerovati.
Molim vas, maknite emisiju, ovo je smiješno, pa svaka budala zna da su ovi prodavaći trgovci itd toliki lobiji da ja,ti,mi potrošaći nemamo nikakva prava.
Najbolje je ono za bojler....u međuvremenu kvar otklonjen.
Bože mili, što niste još 5 minuta reklamirali servis. :roll:
Alenko
 
Postovi: 11
Pridružen/a: 04.04.2006. 11:33

PostPostao/la Alenko » 26.05.2006. 09:41

čekam jučer da vidim svoju "omiljenu emisiju" žena me zove kstolu, dete urliče, a reko pa zar dva tjedna čekam tih pola sati ni ništa da čujem.
Od onog što sam čuo...kakvog to voća u ovo doba ima u izobilju ?
Prošlogodišnjih jabuka i nešto banana, te gm jagode ??? Pravo izobilje, zaboravio sam trešnje po cijeni šnicla. :twisted:

Jedino sam čuo ovo za max adsl, čovjek koji čeka 4 mjeseca !
Pa ako je čovjek dao zahtjev i zahtjev je odobren onda on zna da je adsl u njegovom mjestu i na njegovom broju moguć.
A odgovor t-com ? 4 mjeseca oni ni ne spominju. Odgovor je bio, ah pa ni vani nije 100% pokrivenost interneta....itd bla bla bla. Nema veze sa vezom. Nema veze sa pitanjem.

Ali ipak imam savjet da emisija bude bolja.
Ma nemam
Ukinuti! :roll:
Alenko
 
Postovi: 11
Pridružen/a: 04.04.2006. 11:33

PostPostao/la Ljud » 16.01.2007. 17:55

U vezi današnje emisije (16 siječnja 2007.) i priloga o etažiranju zgrada i posebnosti Općinskog suda u Puli:
1. Knjiga položenih ugovora postoji od 1992 godine u cijeloj RH a ne zadnje tri u Puli. (u ZG su 1997 redovi bili do Lisinskog).
2. Nije uvjet da su svi stanovi u zgradi stečeni na temelju stanarskog prava kako bi se mogli bez elaborata knjižiti u knjigu položenih ugovora.
3. ZZK vrijedi na području čitave RH.
Toliko koliko sam se uspio sjetiti, da ne duljim. Dajte malo proučite materiju prije nego dajete dezinformacije javnosti koja je ionako isfrustrirana ZK postupkom.
Zadnja izmjena: Ljud; 17.01.2007. 09:59; ukupno mijenjano 1 put/a.
Ljud
 
Postovi: 4
Pridružen/a: 23.03.2005. 08:41

PostPostao/la Ankich » 16.01.2007. 18:30

Mislim da je dobro da su dali ljudima priliku da se žale... a i da jedan primjer ohrabri druge da ne rade iste greške.

A o kvaliteti emisije.. mislim da konkretni prijedlozi mogu konkretno i poboljšati emisiju.

Mozda da malo duže traje:) ne bi bilo onih 5 sekundi o kojima govori forumaš par postova iznad ovog :)
^_^ AnKiCh
Avatar
Ankich
 
Postovi: 18
Pridružen/a: 15.01.2007. 17:41
Lokacija: okružena morem

PostPostao/la zona » 18.01.2007. 19:38

Ma dajte ljudi ,ajmo navalit pa da netko od " nemčiča" i to pročita i uvrsti emisiju u bolji termin te da se prikazuje jednom tjedno i u boljem terminu.Svaka čast urednici .
zona
 
Postovi: 14
Pridružen/a: 13.10.2006. 11:30

PostPostao/la mike » 18.01.2007. 23:51

I ovakva emisija napredak je u zaštiti potrošača.
Uvođenjem eura, Slovenci su napravili javnu crnu listu onih koji su nezakonito i nemoralno povećavali i zaokruživali cijene.
Mi smo tek na početku naše potrošačke priče.
Kada bi ova emisija imala javnu podršku, poput primjerice jedne emisije koja se bavi kriminalom na jednoj drugoj TV, mislim da bismo zajedno s novinarima nešto i napravili.
Ali, problem nije u emisiji, nego u sustavu zaštite potrošača u našoj zemlji.
Zato, svi mi forumaši poradimo zajedno da sve to bude bolje.
Javni pritisak zanimanja za svoja potrošačka prava od ove će emisije napraviti top temu.
Prijavljujte, zovite, lobirajte.
Televizija ne može kreirati vaš bunt na svakodnevne potrošačke nepravde. Ali, svi Vi možete kreirati javni pritisak, pa će i televizija (tzv. nemčićke) reagirati.

Digresija: zamislite samo emisiju u kojoj ćemo kao potrošači političkih poruka kreirati reklamacije mjerodavnim političarima. Za sada ta interakcija HTV i birača baš ne funkcionira najbolje. A HTV je naša, javna, a ne politička TV.

Vic: koja je razlika između politologa i političara? Kao između kriminologa i kriminalca.
"Televizija je ružna žena koju svi gledaju"
mike
 
Postovi: 317
Pridružen/a: 12.04.2006. 09:34

PostPostao/la Maks » 19.01.2007. 09:49

zona je napisao/la:ajmo navalit pa da (...) se prikazuje jednom tjedno
:?: Pa i ide jednom tjedno. Plus reprize.
Maks
Administrator
 
Postovi: 3356
Pridružen/a: 30.08.2005. 13:48
Lokacija: HRT

PostPostao/la Agent1 » 02.10.2008. 00:16

Pohvala za izvrsnu emisiju!
Avatar
Agent1
 
Postovi: 1027
Pridružen/a: 23.09.2008. 12:34
Lokacija: Zagreb

Sljedeća

Natrag na Informativni program

Na mreži

Trenutno korisnika/ca: Bing [Bot] i 0 gostiju.